onsdag 16 februari 2011

Tidsfördriv var det ja ^^

Lite rund under fötterna var tissen när vi kom hem och han vaknade till liv.
Groggy, minst sagt.
Men nu är det i alla fall gjort!

Han har mysat hela natten på min mage,
så nu är det full rulle och bus som gäller.
Sötaste tissetatt!

Tidigt uppe idag också.
Skönt på ett vis, men dagarna blir så långa och långsamma då.
Får nog kanske börja fundera på att lägga mig senare.^^
I "vanliga" fall skulle det vara riktigt bra att piggna till så kvickt,
men just nu skulle jag faktiskt kunna tänka mig att sova till en sisådär minst 11 varje morgon.

Hoppas på att datorn dimper ner här i byn under förmiddagen,
så jag får något nytt att fippla med! (=

Ähhh, allvarligt talat vet jag knappt vad jag skriver,
bara en massa rabbel för att skriva något överhuvudtaget. ^^
Tidsfördriv.
Allvarligt talat händer det inte direkt mycket i mitt liv just nu,
men det kanske ni redan förstått?

Inga kommentarer: