söndag 6 februari 2011

Lite trasiga, och knasiga...

Hej, Jag heter Sanna och är expert på att snubbla små piruetter om nätterna när jag går hem...

Därför sitter jag nu här med ett trasigt ben i foten, med gips ända upp till knäet på vänster fot,
och väntar på besked om operation!
Imorgon bitti kikar ortopeden i Falun på min röntgenbild,
sedan hoppas jag på ett tidigt telefonsamtal och besked om det blir operation,
överhuvudtaget, imorgon eller på Tisdag.

6-7 veckor med gips och helvete!!!
Hejdå längdskidåkning för den här säsongen, hejdå jobbet på ett bra tag, hejdå bilkörning, hejdå frihet!
Ett ovälkommet hej till smärtlindrande och uttråkighet!

Lyckat!
Grattis!
Och dessutom är Hugo fortfarande helt försvunnen!

Bra vecka det här! "/

En alvedon och en citodon nedsvalda...
nu är det dags att försöka somna...

1 kommentar:

Anonym sa...

Ajdå, skriv krya på dig på gipset från mig:)kram Alexander