onsdag 9 februari 2011

Framåt

Hej å hå,
klockan är 04.50 och det är snart dags att bege sig mot Falun.
Nyduschad och så ren som det bara går att bli,
Helröten utan varken smink, parfym eller deo.
Trött, väldigt mycket trött.

Rob är nog förresten ännu tröttare, stackarn.
Han har ju ändå jobbat, och inte hängt i soffan hela dagarna, som jag. ^^
Men han är söt som vanligt.
Ställer upp.

Känns som att detta kommer ett steg längre idag.
Med operationen gjord är det dags att börja se framåt utan nånting i vägen som drar ner humöret.
Mot tillfriskning.
jobbet.
rörelse.
Träningen!

Däremot är jag förjävulskt nervös. Nästan så jag knappt kunde sova igår.
Nästan så jag mår illa.
Nästan så jag hellre stannar hemma.
Rädd för vad som komma skall.

Fundilerar för mycket,
som vanligt.


Inga kommentarer: