fredag 18 februari 2011

Detta är min kväll

Fick ut och se mig om en gnutta i världen när Rob slutade jobbet.
Till Hagfors och tillbaka.
Inte långt, men jag är glad för det lilla.
Tror det börjar gå lite för långt när man är glad bara över att få komma ut och se lite folk.
Ännu värre när man näst intill stirrar på människorna som skyndar förbi,
och börjar fantisera om vilka de är, vart dom kommer ifrån och vart de är på väg. ^^
Mongo-Sanna på nya äventyr!
Trevligt var det i alla fall!

kvällen har spenderats här hemma med Rob, Andreas och hans lille Wiggo.
Taco-flötning, godis-ätning och bus på hög nivå.
Blir som ett barn på nytt när Wiggo-sötbuse är i närheten,
så roligt att glömma vara vuxen och bara leka för en stund!

På tal om barn så lånade jag två gamla filmer av mamsen från min egen barndom.
Nostalgi på hög nivå när vi kikade på dagisfilmen (från när jag var 2 (?) år) och vår (jag och Andreas gick i samma klass genom grundskolan) Göteborgsresa i sjätte klass.
jävligt pinsamt att se, men riktigt roligt att ha. (=

Farsan i gänget blev sliten och tog med sig sonen sin upp till sängen.
(brukar kanske vara tvärrt om, men icke här)
Så nu var vi ensamma igen vi två pensionärer till vänster på bottenvåningen.
Om jag känner min karl rätt kommer det snart bli ett jäkla tjat om att sussa här också,
och i brist på annat så kommer jag säkerligen hänga på till drömmarnas land trots att klockan inte ens har slagit 21.30 denna Fredagskväll.
Men vad ska man göra?
Det blir ju snabbare imorgon och tid till mera bus om man går till sängs. (=

Trevlig helg alla penisonärsvänner, partyprissar, nattugglor!

Inga kommentarer: