tisdag 1 februari 2011

När något som redan hänt, händer igen

(Detta inläggs skrevs redan nångång i förra veckan,
men har bara inte blivit upplagt förän nu)


Nu finns han inte mer,
mattes älskade vovve...
I och för sig försvann han redan för fyra månader sedan, i alla fall ur mitt liv...
Det kan ni läsa om här,
så kanske ni förstår lite bättre vad jag pratar om.

Men nu är det inte längre bara för mig han är död,
utan alla andra också.
Jag har redan gråtit och tagit mig igenom det en gång,
men kunde ändå inte hålla tårarna borta när jag såg det på fb.
Ett niagarafall av tårar forsade nerför kinderna...
Nu är det på riktigt!

Jag önskar så innerligt att han fick fyra bra sista månader i livet...
Det är det enda som betyder något!

Älskad,
från första stund,
då,
nu,
och för evigt!

Vila i frid mattes älskling!
Jag glömmer dig aldrig!

Inga kommentarer: