torsdag 11 juni 2009

JAG KLARADE DET!!! :D

DET HÄR ÄR HELT JÄVLA SJUKT!!!
Och ni kommer inte att tro mig, det skulle troligtvis inte jag ha gjort om jag inte visste att det var alldeles sant! För det är det!
Idag sprang jag...joggade, joggade och joggade!
Klarade av både ett, och två av mina mål...Sommarens mål!!!
Det är SANT!

IDAG HAR EN TJOCKIS-NAANNII JOGGAT, INTE BARA FEM, UTAN 10 ( TIIIIIIIIIIO) KILOMETER...NON-STOP!!! :O

Det var inte meningen, egentligen. Jag tänkte bara jogga en liten sväng, kortare än förra gången.
Men sen kom jag igång, tänkte att den här veckans redan avklarade mål väl ändå kunde göras om...
När jag närmade mig kom tanken att jag kanske skulle vända, och fortsätta springa hem. Då skulle jag iaf testa att klara 5 kilometer.
Så blev jag osäker...Tänk om jag kom hem, tog bilen och mätte, och det INTE var fem kilometer, utan Nästan!!? :O Då skulle jag bli ledsen för att det var så nära...
Så jag fortsatte förbi veckans mål istället, tänkte i alla fall jogga tills jag inte orkade mera.
Det gick av sig självt, och jag kom på att om jag orkade fortsätta jogga utan att stanna till jag kom till Pekkalam, så måste jag väl ändå ha klarat första delmålet!? Med säkerhet!!!
För fem kilometer lär det väl vara dit?
Det tog lång tid att komma dit...och när jag väl kom fram, så kändes det som att jag var så nära Tyfors... Då kunde jag väl lika gärna fortsätta!
JAG KLARADE DET! På en timme och 2 minuter.
Därmed ökade jag distansen med ca 7- 7,5 kilometer, och tiden non-stop-jogging med 45 minuter!!! :O

Sen var jag slut. Helslut! Uberslut!
Så min kära mamma fick komma och hämta mig.
TACK! :)

Hur i helvetesjävlansfan klarade jag av detta?
Jag som knappt orkade springa 3 kilometer i förrgår?
Sambon och Eriken säger att jag inte alls joggade så långt. För det finns inga bevis på hela trippen, utan bara några efter vägen och när jag kommit fram. Men jag VET att jag klarade det! Och det är huvudsaken! :D
Eller gjorde jag inte det?... Har jag drömt? ^^
Känns bara så jäkla overkligt. Helt sjukt!

Tyforsmilen non-stop avklarad, och därmed också sommarens mål...och det är inte ens midsommar!
Vad ska jag nu hitta på för utmaning!?


Jag är stolt över mig själv ikväll!
On the Road
Nära mål
I Farten såg jag skylten susa förbi.
FRAMME!Ett chockat, nöjt, stolt och oerhört svettigt Happyface
VILAAAAAAAAA
Passade på att göra några snygga svettiga rövmärken på vägen!
Man kan kalla det KONST! ^^
Rygg och röv blev en fin och troligtvi underbart doftande tavla! ^^
Stoltis...
Gladis...
...Tröttis...

Detta är bara sååå overkligt.
Kanske blir det verkligare imorgon!?






























1 kommentar:

Sockiss sa...

grattis!!! om du kortar ner tiden med 7minuter så har du militärens baskrav avklarat! lika bra att göra lumpen då!... =)