fredag 26 juni 2009

Kattemissbäbisar!

Välkommen till världen små pluttisar! :D
Uppesittarkväll utan dess like.
Vid halv 4-tiden gick jag och la mig, efter att ha sett en efter en av dessa tre godingar komma till världen, välmåendes och i behåll.
Hagel skötte allting helt själv. Något som en nervös kattbäbis mormor var jätte glad över. ^^
Så duktig mattes flicka är! :)

Roliga ser de ut. Som små råttor. Roliga färger har de också. Två mörka och en lite ljusare. Kommer bli finast när de blir större tror jag!
Så dulliga så! <3

Vikten gick faktiskt inte heller så illa som jag trodde.
0.2 kilo upp. Likt nästan ingenting.
Det kan jag allt stå ut med.
Men inte så länge till, nu lär det ner!

Veckans vikt och mått:
Vikt: 81.2 kg (+0.2)
Midja: 88 cm (-0.5)
Byst: 104 cm (+-0)
Stjärt: 103.5 cm (+0.5)
Mage: 93 cm (+-0)
Höft: 98 cm (+-0)

Det är en bra dag idag. jag är glad (och skapligt pigg efter natten).
Om ett par timmar blir det några timmars jobb.
Sen är jag ledig tills nästa Fredag klockan 8.45!

Jag älskar mina djur, min sambo och alla underbara vänner.
Snart blir det Öland och underbara road-trips!

IT FEEL'S GREAT, HAPPYFACE! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis, mormor......
Kram från Papi