torsdag 25 juni 2009

Uppesittarkväll med första brännan ^^

Jag tror de är på väg ut, Kattebääbisarna! :O
Ungefär sjuttielfte gången jag tror det nu, och förut har det ju inte blitt...
Men nu ni! (Kanske, ska inte säga för mycket)
Hagel har "läckt" till och från hela dagen, följer efter mig vart jag än går, Jaaaaaamar och visar sitt "just-nueliga" hat mot Djin, Snabel och sin magvärk med långa morrningar!
Tvättar sig hela tiden gör hon och har lämnat en stooor blöt fläck på golvet (som inte luktade kiss).
I natt blir det uppesittar kväll för min del ska ni veta! Jag är uppspelt, nervös och orolig på samma gång! :S
Släpp kattungarna Fria, det är dags! (tror jag)
---

Har blivit ett väldans tjat om mina djur här på bloggen på sistone. Viktnedgången har kommit lite i skymundan av allting.
men jaa, just nu måste jag bara få tjata av mig lite om de små liven. När ungarna är födda och allting är klart, då lovar jag att jag ska ta upp mer vikt och hälsa igen. :)

Skönt ändå att inte tjåla på allt för mycket om viktnedgången. För just nu går det inte bra för mig. Allt har stannat av. Även om jag sköter träning och mat lika bra som då det gick nedåt.
Jag kommer bara inte ner i vikt längre! :(
Har stått och vägt upp och ner i "jag vet inte hur många veckor" nu.
Frustrerande!
JAG VILL JU!
Kämpar och kämpar, ändå går det inte framåt!
Hjälp mig!?

Imorn räknar jag med uppgång. Troligtvis. Då träningen den här veckan varit näst intill obefintlig bortsett från nån promenad hit eller dit.
Åhhhhh, jag vill inte! "/
Får väl skylla mig mycket själv också, tyvärr. För hade jag faktiskt tänkt träna...men nej, latmasken och värmeböljan arbetade tillsammans idag.

Jag drog en städ, tvättade och hängde fyra maskiner tvätt, solade och tog årets första dopp, tog en promenad, åt en glass, tog in tvätt, solade, var på möte med bostadsföreningen och tog ett kvällsdopp. En riktigt lat ledig sommardag!

Jag har då fått mig en bra början till bränna i alla fall! ^^



Underbart
Min badpojke
En tjockis-naannii fläker ut sig
Hösjön
Redan avsmalnade syster nummer 2 på kvällsdopp.
<3
-------

Starta Paniken!!!
Bättre än förra året. Absolut.
Men Inte direkt det man vill se när man tar kort på sin "beach 2009"-kropp. Ett slappt fläskberg med snygg bikini! Wihuuuuuuuuuu!
GE MIG VIKTNEDGÅNG!
Så ger jag mer!

Uppesittarkväll i stugan...








1 kommentar:

Sockiss sa...

oh lycka till!. sitt still med henne nånstans och klia snällt på huvudet, då brukar de komma till ro ganska snart och så kommer kryst-värkarna igång... lycka till! det är en otroligt fin upplevelse att förlösa kattungar!