torsdag 18 juni 2009

Voff sa snabbt stadens Kafé?

Vart tog dagen vägen?
Så fort gick den.

Kanske för att jag "försov" mig igen, som alla andra lediga dagar nu för tiden.
Kom inte upp förän kvart i 12. Tog mig en halvlång promenad istället för en springtur.
Halsen och nosen har börjat krångla. Nu igen! Speciellt om mornarna. Dunder förkylning på gång? "/
Here we go again....
USCH!

Åkte upp till Linda. Mös med henne, Wiggo och valparna en stund.
Underbara! Allihop! :)

Busen med guldhjärta

Tokstollen

Sötnosarna
Gullungarna <3

Åkte till coop (som civilperson för en gångs skull) och pantade alla 1000 burkar som legat och skräpat här hemma allt för länge. Passade på att handla det sista inför morgondagen.
Stod framför spisen i en och en halv timme för att göra iordning morgondagens tacopaj så gott som det går utan att göra den "helfärdig". Lite knepigt, men det gick till slut.
Får hoppas att den blir god!
Sen bar det av till stan (för ANDRA gången den här veckan) med syster och Pis. Djuraffären och Systemet, innan fika på Café Engel med Karin-arna (den ena med C).
Mysigt att träffa dem igen. Trevligt att bara få sitta och prata av sig lite. Gamla minnen, nya upptäckter. Myspys!
Sjukt att det är ett helt år sedan vi tog studenten allihopa!
En liten snabb handling på Willys, sen bar det av hem igen...
Och så var det kväll! :O
Helt så där plötsligt bara.
Idag har jag fixat matbiten någolunda i alla fall. Om man bortser från den halva morotskakan jag åt på fikat.
Vi får väl se hur det går på vågen imorgon...
Lär gå och sussa.
Så man orkar med morgondagen.
Jobb och troligtvis ännu en regnig midsommarafton.
Ser tyvärr inte fram emot det lika mycket nu som jag har gjort...
Men det kommer bli GREAT! :D
Umgås Alkoholhaltiga drycker. Massor av onyttig Mat. KÄRLEK!
Sov så gott alla läsare!

Lite mindre, lite starkare...
en hel gnutta gladare!
:)








Inga kommentarer: