torsdag 4 juni 2009

Träningsnarkomaner faller sötsuget i gapet

Tjockis-Naannii leker träningsnarkoman!
Helt klart! Har aldrig rört mig så mycket som jag gjort denna vecka.
Fotboll gånger tre, joggingrunda och promenader.
herrejisses, orkar jag verkligen så mycket på fyra dagar!? :O
Här ligger vi inte på latsidan inte!

Konstigt nog var det väldigt länge sen jag var så gottesugen som jag varit den här veckan också.
Sitter träning och sötsug ihop på nå vis mån tro? "/

Har stått emot onyttighetsbegäret rätt så bra ändå.
Ett glas saft slank ner här om dagen efter träning, och ikväll blev det en gammal röten (nåja, kanske inte så gammal, men lite torr var den allt) godis som jag allt lyckades hitta på.
Men ändå...Jag ska ju va nyttig!
Speciellt när jag tränat så duktigt tycker man...
Ibland går det bara inte att stå emot.
Bläää!

Jag ledig = regn!
Fakta utan dess like.
Tyvärr.
Tog en promenad i regnet med de nya skorna idag, men varken jag, Djin eller skorna såg ut att ha det så skoj, så det blev en kortis.
Upp till coop och handlade och förbi vid mamma på bibblan med ett nagellack jag köpte till henne i NY. Sen var det bara att knalla hem igen. 15 minuter kanske det blev allt som allt, lite..men bättre än ingenting.

På tal om NY har jag gjort klart inlägget om resan...Äntligen! efter mycket slit och bryt-ihopningar.
Nu finns det Här:
Fotboll till kvällen, till min förvåning UTAN regn! :O
Lyckades få mig en liten sträckning i vänster innerlår också...
Så blir det när man värmer upp för dåligt.
MÖÖÖR i hela kroppen. Träningsvärk och annat ont.
Nu blir det lugnt under helgen tror jag.
Låter all värk sjunka undan lite innan jag spurtar på igen. :)
Vägning och mätning imorn.
Jag måste väl ändå ha gått ner sen förra veckan!?
Liiiiite i alla fall?
Tänk om inte! :O Då blir en Naannii lite lissen i ögat.
Som hon tränat och slitit denna vecka! "/
Men, man ska inte låta sig tryckas ner av sig själv!
Vid det här laget har jag lärt mig att fortsätta kämpa trots alla dessa motgångar som inte bara kanske kommer, utan som med all säkert kommer, nångång!
Tappar du fotfästet och faller?
Ta dig då tid att se dig omkring,
så finner du nya vägar som leder till målet!

Så sant, så sant!
// Er Naannii på väg mot ett lättare liv

Inga kommentarer: