måndag 8 juni 2009

När knotten vaknar, så vaknar också vi...

Släpp ungdommarna fria, det är fotboll!
Vi bor i en liten by, där aldrig riktigt mycket folk ses på samma ställe vid samma tidpunkt...
Idag bröt vi den normen,
Med TJUGOSEX fotbollsspelande ungdomar, på den gamla "nedlagda" fotbollsplanen! :O

Finns det ens 26 ungdomar här!!!?? ^^
Tydligen so!
För när grindarna öppnas, så flockas vi runt bollen, trotsar knott och skoskav, och bara ger gärnet! Har kul! Umgås!
Underbart!
På Onsdag kör vi igen! :D


Har massor att göra innan sängen kan hälsas på.
Imorn är det Kompetens-bedömnings-möte på jobbet, och jag ska få nån slags "betyg" i arbetet.
Knas! Jag trodde jag hade kommit ifrån allt vad betyg heter i och med att jag tog studenten, men nej, De hemska betyg-systemen förföljer mig! "/
Jag blir ju så nervööööös! :S
Men, man får se det från den ljusa sidan också...Imorn får jag veta vad jag behöver träna på för att utvecklas inom jobbet, och jag får en chans att berätta för Chefen vad jag tycker jag är bra på osv...
Problemet är bara att jag har ett papper jag ska fylla i inför "pratet" med chefen, och jag Fattar NADA vad jag ska skriva! :S
Kommer ta MINST 2 timmar att skriva en enda rad, om jag ens kommer dit innan jag bryter ihop och kastar ifrån mig pappret. "/
Försöka lär man...
Ni kan ju beskåda några av mina bilder från Lördagens Vansbro-Crusing så länge...
Så hörs vi imorn! :)
Bilkö...
Tezzi och jag tog en raggar-runda i en gammal Amazon.

DRÖMBILEN!!!
Ge mig en Trans am!!!?
:)
Tjej-busisar

1 kommentar:

kusinjessica sa...

får alla va med och spela? puss