lördag 27 juni 2009

Vapenindustri med en helvetes massa kärlek ^^

All tvätt är tvättad och hängd, Lägenheten ser okej ut, och Kaninen har fått städat....
Nu ska jag snart börja packa!
Men vad tusan ska man ha med sig? :O
Bikini förståss, och handduk...å liggunderlag, kudde och sovsäck till de kommande dagarnas hem. Välkommen till Tältet!
Vad mer behöver man för ett par sköna dagar på Öland?
Karta, ficklampa, myggspiraler och solkräm? :)
Och lite kläder förståss.
Fast inte så mycket denna gång, tar alltid med mig WAY to much när jag ska iväg. Använder högst en femtedel av allt jag har med.
Det kommer jag inte att hålla, men man lär ju försöka sätta upp mål åtminstone. ;)

Är faktiskt inte alls så nervig som jag brukar vara när jag ska åka iväg. *FRAMSTEG!*
Kanske beror det på energikällan som är med? Skönt är det i alla fall. Äntligen få komma iväg några dagar och INTE behöva tänka på varor, kassor och klagande kunder. Inte för att alla klagar, men det är ju de som gör det som tär riktigt på en, tyvärr...

Det värsta är att vara borta från min älskade familj. Som faktiskt växt och blivit riktigt stor sedan jag och Jimmy först blev kära för snart två och ett halvt år sen...
Först kom Simba (kaninen), sen Jimmy (sambon), sen Djin (hunden), sen Snabel och Hagel (Katterna), och nu de tre kattebäbisarna.
som dessvärre inte fått några namn än. Men Jimmy ska nog hitta på nått roligt knas till dem också ska ni se (Han har ju döpt de andra två katterna). Har hört prat om "kaliber", "Kulan" och nå mer, men jag vet inte om han bestämt sig än.
Snart har vi en hel bondgård (eller vapenindusti med tanke på namnen) här i lägenheten! ^^
Höhö. Vad ska folk tro om oss om nån hör oss prata om våra djur egentligen?

"Snabel råkade ut för problem idag... Hagel- gevär med Kaliber- Kulan anföll honom"
typ...
Snart kommer väl polisen och knackar på. ^^

Sakna som tusan! Men de finns väl kvar när jag kommer hem igen hoppas jag.
De kan väl inte dumpa mig allihop på en gång!? ;)
Älska Sambon! Älska djuren! All min kärlek till er!

Nåväl, jag ska väl börja packa nu. Så jag hinner umgås med Jimmy resten av dagen innan jag åker. Inte för att vi åker tidigt ikväll direkt. Pis börjar jobba klockan 22.00 tills dess att pappan i familjen kommer hem från "Ludvika festen". (hon jobbar som personlig assistent).
Så vi kommer väl iväg vid en 12- 1 hoppas jag.
Då blir det en ROAD-TRIP på 57 mil! Wihuuuuu! :D

Själv funderar jag på att kanske åka in till stan lite tidigare. Träffa Carin på Stan och ta en titt på Björn Rosenström som spelar klockan 8 nångång.
Vi får se hur det blir.

När ni får höra om mig igen vet jag inte riktigt. Får se om jag hittar på nån dator på Öland bland blommor och bin, annars blir det efter jag kommit hem igen på Torsdag.

Ta hand om varandra!

En Tjockis-naannii ska ut och flasha fläskberget i världen!

Jimmy, underbaraste sambon i världen! <3<3<3

ÖLAND!

Inga kommentarer: