torsdag 11 juni 2009

Ohhh, härliga morgon! ^^

Uhhh, vilken morgon!
Jag vaknade (i tid för en gångs skull) och tog mig en varm och skön morgondusch!
...Oh I wish! Nu ljuger jag igen..."O

Sanningen: Jag vaknade och motade mig ut på promenad trots det äckliga vädret! Ingen lång, utan bara den kortaste svängen...och ändå hann jag bli så här äckligt blöt!

När tusan ska det där underbaraste sommarvädret komma tillbaka!?
Det kan väl inte vara höstväder redan!?
Visst att det kan regna på sommarn med, men då kan det väl ändå vara ett sånt där mysigt regnväder? efter en helfin dag? med åska och muller?
och inte en heldag, med 5 grader varmt så man förfryser sig om man går ut utan vinterjackan?
Sommar, vart är du? "/

Vet faktiskt inte ens varför jag stör mig så mycket på det. Jag skulle ju ändå inte kunna njuta av det fina vädret, även om det fanns. Åtminstone inte idag...
Då skulle jag istället sitta i min kassa, och bara önska att jag vore ledig, även om jag inte var det.
8-18.30 skulle jag våndas över att sitta blekfisig och se på alla sommarklädda, varma människor som kom in för att köpa sommarväderstuff.
Idag kan jag sitta där jag sitter, och vara nöjd över att se alla dyngsura människor som kommer in och köper alldagliga saker istället!
Höhö! Skadeglädje! ^^

Men till helgen kan det väl ändå få bli lite finare? Uppehåll åtminstone!? :)

Nää, tänkte bara...eller...äh, jag vet inte vad jag tänkte egentligen.
Flum-inlägg utan dess like.

Nu ska jag gå och ta på mig torra kläder, göra mig iordning och tok-kuta ut till bilen för att inte bli blöt igen. Och åka till jobbet...

Sovarväder, då kommer jag minsann upp i tid!