tisdag 12 februari 2013

Fettisdagen...

...Och med den äran så struntade jag i gymmet idag!
 
Är det fet Tisdag så är det, liksom! ^^
 
Och di där semlorna?
de struntade jag i att äta...
som varje år just den här dagen!
Inte alls förtjust i de där gräddgrejerna.
 
Men ändå köpte jag ett pack på väg hem från jobbet,
självklart ska Robben få semlor även om jag inte tycker om!
Och till mig själv...
(Ja, helt utan gosaker ska jag väl ändå inte få gå en festdag som denna? ;) )
...så lyxade jag till och köpte mazariner!
 
Men jahajaaa,
jag tackar ja...
Ni kan ju gissa vem som lyckades roffa i sig långt över hälften av mazarinerna,
innan jag hann så mycket som att ens blinka?
Aaaah, ja just det!
 
Tack för den Rob,
där slapp jag tjocka i mig dom extra kalorierna i alla fall! ;)
 
Jojo,
i det här huset, och med det där sällskapet,
så gäller det banne mig att va snabb på gosakerna!
 
En semla står det nu kvar i kylskåpet,
det enda onyttiga mumset som finns här i boendet...
 
Tokken jäkla tur jag inte tycker om! ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

S E M L O R :D GOASTEGOTT!