lördag 16 februari 2013

wroom wroom i pistade banor

 Tanken var att jag skulle unna mig en riktigt lång sovmorgon imorse...
men nähej,
här ploppade di där ögonlocken upp på vid gavel redan innan klockan slagit halv åtta!

Låg kvar och försökte somna om en stund,
men sen gav jag upp och gick upp för frulle istället.

På med underställ och skoterkläder,
hjälm, boots och handskar.
Dra i startsnöret,
och iväg!

En slankan hit, å en slankan diiit...
innan jag gjorde ett pit-stop hemma hos mamma och Stickan för att hälsa på en sväng.
Därifrån och en liten tur till,
sen upp till slalombacken för att titta när Engla och Nova rejsade skidor,
och hålla Emma sällis under tiden.

Riktigt skönt ute idag!



Engla i full slalommundering

Nova in action

Glada go'a ungar!

Nova


Attans så glad jag är att jag bor just här! 
:)

Inga kommentarer: