torsdag 21 februari 2013

15570

Idag firade vi Sandras näst sista dag (buhuuu) som vikare med mig på tvätteriet på finaste vis...
...med ett sista grispass på gymmet tillsammans, såklart!
 
Allt som allt var vi fem på gymmet idag också...
jag har sagt det förut, men jag säger det igen.
Fy fan va kul!
 
...Att det blir lite "trångt",
och att man inte riktigt kan härja runt bland maskinerna precis som man vill som man kan när man är ensam...
Det gör faktiskt ingenting!
Den där motivationen, och det där puschandet man får,
det är mer värt än alla valfriheter som någonsin kan finnas när man är ensam!
 
(Nog för att det kan vara skönt att vara helt ensam ibland också,
men det är en helt annan femma ^^)
 
Jag började med roddmaskinen,
och avverkade 30 minuter och 6570 meter på den.
 
Innan jag fortsatte med crosstrainern,
Målet var att klara de där 4 kilometrarna på 15 minuter igen...
...Det slutade på 14,55 minuter!
och då var jag plötsligt helt ensam i gymmet,
och färdig!...
...med den åtminstone! ^^
 
Vattenpaus,
och sen upp och hoppa...
på cykeln!
Även här försökte jag klara förra passets 5 kilometer på 15 minuter.
Jag klarade det på 13,57!
 
...sen var jag klar,
svett,
och skakis som ett jävla asplöv i blåsvädre av en sånna däringa lövblås-makapär! ^^
 
...Och en hel gnutta nöjd också för den delen! :)
 
Dagens gympass summasummarium:
60 minuter och 15570 meter.
 
Katschiiing!
 
 

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är impad av din träning!!!