fredag 15 februari 2013

Fredagskväll

Har myst ner mig i soffan,
Juniorn springer lite fram och tillbaka hänne,
busar å myser omvartannat.
 
...och Rob,
ja, han har återigen lämnat mig helt alena,
åkt iväg på jobb,
och är inte åter förän troligtvis Måndag. ^^
 
Ikväll är en sån där kväll jag först tänkte hitta på nånting skojsigt,
men de var dåligt med folk som kunde hänga med mig.
Fick lite smått panik först...
men nu,
efter duschandet, ätandet och nervarvningen efter träningen...
så känns det faktiskt helt okej.
 
Jag är nog lite mer sliten efter den här jobbveckan än vad jag först ville erkänna för mig själv.
Det tär på krafterna att gå upp klockan 5 varje morgon för att jobba en timme extra innan de andra börjar...
Men jaa, extra timmar är alltid välkommet i min värld! :)
 
En lugn och skön Fredagskväll,
så ska ni se att jag är fit for fight imorgon!
 
 


1 kommentar:

Anonym sa...

Ha en lugn o skön kväll med junioren;)