torsdag 21 februari 2013

Taxöron

Träning är bra för allt...
För hälsan, för vikten, för humöret, för musklerna...

...Behöver jag fortsätta?
Näää..tänkte väl det! ^^
Träning är bra på alla sätt och vis,
Och för allt!

...utom en sak!!

Å nu undrar ni självklart vad...

Träningsvärken?
Den där svetten som får en att lukta mer kattpiss än parfym?
Förslitningsskador på varenda kroppsdel som finns?

Men nej...
Nej nej och nej!
Di där sakerna får ske så mycki di vill,
Så länge jag får träna!

Det enda negativa som jag kan komma på...
Det är vad jag ser när jag ser mig i spegeln, 
Klär på mig kläder, 
Eller duschar...

Tuttjävlarna håller ju för fan på å gå upp i rök!!!!!

Magen, som jag fan i mig ju VILL ha bort,
den sitter där den sitter, 
Varken känns eller ser ett dugg mindre ut än den brukar.

Jo men visst senni!
Dom där tuttarna, de minskar på bäst de vill hänne!
Känns som två påsar till brädden fyllda med vatten,
Och med alldeles för mycket påse runt.
Höhööö...
Det dröjer väl inte länge innan jag får ta dom hängande skinnflisor jag får kvar,
och rulla upp för att ha något att stoppa i tuttkassarna! ^^

Haha, så jävla töntigt,
jag vet!
Det ordnar säkert upp sig så småningom. ..

Men just nu är de fan inte skoj alls.
Som om hela kroppen blir helt sne och vind ta mä fan,
och kroppsdelarna inte alls passar ihop!

 "Håll ut kära små hängpattar,
Jag övar på att ge er en mage som passar liti bättre!",
säger Naanniin å tar kvällen.




Inga kommentarer: