måndag 18 februari 2013

Finn ett fel...


Som förövrigt försvinner som ett streck i samma veva som jag närmar mig skafferidörren....^^


Som ett streck var det ja! ^^

...mer osams kan jag säga att vi blev nyss,
när det hördes ett krasch ifrån badrummet,
...och jag hittade min dyraste ögonskugga i tusen bitar på golvet!

Behöver jag nämna att Junior just nu sitter i ett hörn och skäms och knappt vågar titta på mig?
det gör han nog rätt i!
Där kan han sitta tills jag lugnat mig...

...Om en sisådär tre minuter! ^^

Attans ibland att de ska va så förbaskat söta di där kattera!
Går ju för tusan inte å va arg på dem!

Men allvarligt, 
ibland undrar jag om det är normalt att behöva sätta hänglås på både badrumsskåp, 
garderober, byråar,
OCH skafferi (!),
bara för att man har katt?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du kan ju säja till Junioren att han får gå ut å leka av sej istället;)

Stina sa...

Ha ha han är värre än våran Beaglesnigel börjar förstå varför jag inte längre har katt :D