fredag 15 februari 2013

Top of the world!

 Just nu är jag så förbannat-jävla-röv-stolt över mig själv så ni anar inte!

Jag har återigen lyckats med något som jag inte trodde var möjligt att jag skulle klara av,
någonsin!
Jag gav mig på milen på crosstrainern igen...
Tänkte att, om jag klarar av den,
på ungefär samma tid som sist...
så vet jag att jag faktiskt orkar,
och att jag inte bara hade "turen på min sida" sist...

Men sen, som alltid när det gäller mig,
så fick jag en plan i hjärnan (utmaningsfreak som jag är!) 
om att jag kaaaanske kaaanskee ändå skulle kunna slå den förra tiden på 44,33 minuter,
...Och gav det ett försök!

Det resulterade i det här:

Nästan SEX MINUTERS förbättring sen sist!

Helt jävla sjukt bra!

Gick av maskinen och fick tag i vattenflaskan medan händerna darrade lite som de ville.
Tog en klunk vatten och stod och kände mig stolt allt medan jag tittade på crosstrainern...

Om jag kanske skulle...?
eller näää, det kommer jag aldrig orka...
men jo, FÖ FAN,
jag gör ett försök!

TADAAAAAAAAAAAAAA!!!


Från 10 kilometer på 44,33 minuter tidigare i veckan,
till 15 kilometer på 57,44 minuter idag!

Dock med en vattenpaus i vila på kanske en sisådär två minuter emellan passen...
men va fan!

JAG GJORDE DET!!!

...och nu tar jag verkligen helg med gott samvete!

1 kommentar:

Anonym sa...

OTROLIGT!! DU ÄR BÄST:)