fredag 22 februari 2013

Frisk luft

Jisses vad skönt att få sluta redan klockan 15 på Fredagar!
Skyndade hem för att hinna se dagsljuset lite för en gångs skull.
Och det gjorde jag,
....från skoterdynan förstås! =)
 
Tog mig en liten tur på lederna,
efter att jag kånkat på skotern i en sisådär 20 minuter det vill säga...
 
Attans att inte ha nån backjäkel på skotran!
(Och att Rob redan var ute och åkte, och därför inte kunde hjälpa mig...)
Men jaja...
Jag fick runt den och kunde åka till slut...
...och kånkandet,
ja det får jag väl helt enkelt se som dagens träningspass! ^^
Var halvens dyblöt av svett innan jag väl kom iväg!
 
Men skönt var det att gasa av sig lite!
 
Sitter nu nyduschad i soffhörnet och myser en gnutt med Juniorn.
Vad kvällen har att bjuda på,
det vet jag inte än...
Överväger mellan hemmakväll, umgås med Carr,
eller en tur till hyttan...
 
Just nu lockar faktiskt hemmakvällen mest...^^
 
Å vad för skoj hittar ni på en kväll som denna?
=)
 
 


1 kommentar:

Anonym sa...

ZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzz