onsdag 27 februari 2013

Några veckor kvar bara

Har jag berättat för er att vi ska iväg till Gördalen
och åka skoter under helgen vecka 12?

Om inte,
...så gjorde jag det nu! ;)

Jag längtar som en TOK efter den helgen!

Inte enbart för att det ska åkas skoter,
umgåsas med en massa annat skoterfolk,
och förhoppningsvis också njutas i vårsolen...
(nog för att det vore mer än nog,
men ändå...^^)
...men jag kommer faktiskt också vara ledig i hela FYRA dagar på raken!

 Kommer bli så attans skönt så ni anar inte!

Sist jag var ledig så länge var över julhelgen tror jag,
och då kan ju vem som helst räkna ut att det var allt annat än lugnt och skönt att göra om dagarna. ^^
Annars har jag inte vart ledig mer än två dagar på raken, utan något speciellt att göra,
sedan jag var arbetslös i två veckor innan jag fick komma tillbaka och jobba den 8 Oktober.
(Helt sjukt bra för en "egentligen arbetslös" att jobba och stå i så mycket om jag får säga det själv!)

Men det är nog det värsta med att få jobb en vecka i taget tror jag...
att man aldrig tar ledigt om det inte är nånting man absolut måste.
...dessutom har det blivit bra många extratimmar utöver heltiden de senaste veckorna.

Men nu,
nu jäklarns är det snart dags för lite ledighet och skoj!

Kommer att välkomna vecka 12 med öppna armar!





1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt att ha en sån resa att se fram emot:D