fredag 8 februari 2013

Nötkärnor i rallysvängen

Sitter uppkrupen i soffhörnet...
nyduschad och mätt i magen!
 
Tog mig en liten skotertur när jag kom hem efter jobbet,
en sväng hit, å en sväng dit...
å så avslutningsvis en sväng upp till mamma och Stickan!
 
Rob, han har levt livet idag han...
suttit i skogen utefter rallysträckorna och mått gött.
FY bubblan vad fusk!!!
...Speciellt när jag själv slitit röven av mig INOMHUS på jobbet i åtta timmar!
 
...Men imorgon,
då är det banne mig jag som startar upp skotern vid halv sju tiden på morgonen och gasar iväg genom rallyskogarna med ryggsäcken fullproppad i grillkörv, ved å brö!
 
Äntligen är det här...
Svenska rallyt!
En av de bättre helgerna på året!
 
I och med det festas det för fullt i byn,
som alla andra år just den här helgen...^^
För min egen del får det nog bli hellugnt ikväll...
om det inte blir bara en liten sväng till resten av partyfolket för att umgås.
 
Resten,
det tar jag igen imorgon kväll,
när alla andra ligger halvdöa efter en festkväll och därpå en heldag ute i friska luften. ;)
 
Tjohooooooo!
Änligen helg och frisk som en nötkärna!
(peppar peppar ta i trä!)
 


1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas att du får en super-duper helg;)