onsdag 20 februari 2013

Äggröra med twist

Det blev ingen träning idag...
Var tänkt att jag och Rob skulle knyta på oss pjäxpjucksen och ta en repa i skidspåren,
men näää...
vi orkade helt enkelt inte!
 
Det fick bli matlagning,
diskning,
och en gnutta städning i köket istället!
(inte alls lika kul som skidåkning,
men det lär ju också göras, tyvärr!^^)
 
Resten av kvällen tänker jag inte göra ett skit...
Känner mig helsliten.
 
Kanske för att jag haft en riktigt dålig dag,
och blev på dåligt humör redan 3 minuter efter att jag klev upp ur sängen imorse?
 
Men allvarligt,
hur kul är det att börja dagen med att göra äggröra av två ägg,
MED tillhörande skal,
PÅ KÖKSGOLVET!!...?
 
...Och sen dessutom lyckas trampa i dem,
halka,
och slå armbågen i en av Juniors nattöppnade skåpdörrar?
 
Som upplagt för en hejdundrande bra dag va? ^^

1 kommentar:

Anonym sa...

AAAAAAAAAAJ:(