tisdag 26 februari 2013

Icke icke, nej nej!

Igår tänkte jag träna efter jobbet...
Det slutade istället med tre jobbade övertids timmar.^^

Drog en riktig heldag mellan 6-18,
och när det var färdigt, 
så var jag lika färdig jag,
och gick hem istället för till gymmet.

Så tänkte jag ta mig en svängom där nere idag istället...
ett desperat försök att bota den hängig- och trötthet som legat som ett stenblock över mig hela dagen,
...men sen senni...
så kom herr halsont farande som en vind och satt sig som ett rivjärn i halsen på mig!

Jävla skit!
Jag kan träna med vilka andra förkylningssymptom som helst,
bara inte halsont!
Det ska man inte,
inge bra!

Efter att ha diskat undan,
lagat mat och ätit,
ligger jag nu under filten och hoppas på att det inte är ännu en förkylning på gång.

Om halsonten ändå bara kunde bero på tröttheten och vara ett resultat av två sömnbristande nätter!
...Och tills vidare,
så får jag nöja mig med den träningsvärk som sitter kvar efter helgens skoteråkande.

Den är inte fy skam den heller kan jag få be att tala om! ;)

Inga kommentarer: