torsdag 28 februari 2013

Tips för mumsigheten?

Eftersom snörvlet och tröttheten sitter i,
så vågade jag inte träna idag heller.

När jag kom hem tog jag istället tag i disken,
och dammråttorna!
Så nu är det finfint och rent i varenda liten vrå i den här lägenheten.
Skööönt inför helgen! 

Nu återstår egentligen bara en sak att göra innan jag kan landa i soffhörnet på riktigt om jag skulle vilja....
Vad fan ska man äta!?

Är så förbaskat trött på att tänka ut mat.
Det blir ju liksom ungefär samma sak hela tiden! ^^
I och för sig finns redan en matlåda klar tills imorgon,
så jag skulle ju kunna göra någonting snabbt och lätt bara kanske?
 
Funderade ett tag på att lyxa till det med plättar, pannkakor eller våfflor...
men nähej,
varken mjölk eller grädde fanns här i skåpen.
Attans!

 Varma mackor?
det va ett bra tag sen!
Eller?
Öhhh,
gu va drygt!

Får nog helt vänta på att Rob kommer hem från att sladda skoterleder,
så att han får hjälpa till å bestämma...
Jupp, så får de bli!
...om jag inte hinner svälta ihjäl innan dess! ;)

Inga kommentarer: