lördag 2 februari 2013

Äckligt och ärligt!

Okej,
jag ska tydligen inte vara så glad när dom dära Fredagarna och lediga helgerna kommer längre... ^^
 
Förra helgen låg jag med febran mest hela helgen.
Halvens heldö...
 
Igår kväll såg jag fram emot att äntligen få fira Fredag,
glad, å pigg, å rask...
Umgås med vänner, kanske dra en twist på något dansgolv,
åka skoter...
 
...TJI fick jag,
igen!
Det hela slutade med soffhörnet!
...De små stunder jag inte tillbringade på toaletten och toalettgolvet med magknip och skit sprutande ur rövhöle det vill säga! ^^
 
Brutalt ärligt,
jag vet...
Och äckligt!
men så var det!
 
Efter det har jag bara väntat på att de första spyorna ska börja kasta sig upp ur mitt svalg och äckla runt som bara spyor kan...
men icke
(som tur är),
den här gången räckte det visst med att allt jag stoppar i mig i ena änden,
kommer ut ur den andra,
...och inte både och!
(Phjuu,
eller vad säger man?^^)

...Och jag som skulle ha varit ute på sjön i solen idag och testat nya grymma skotrar!!!
(skoterklubben har haft skoterdag just idag nämligen)
 
Istället har jag ägnat mig att springa skyttetrafik mellan soffan/sängen och toaletten det senaste dygnet.
Nästan lika kul som att åka skotran huh? ^^
 Säkerligen har jag skramlat ihop till en halvmils löpande på mina magknipslopp.
Får se det som extra träning! ^^


Har inte ens kunnat dricka några klunkar med vatten utan att det vart kört igen...
och mat, det har jag inte ätit någon,
sen vid fyra igår eftermiddag.
 
Men nu ska jag ge mig på den utmaningen också...
efter att ha kunnat hållt mig ifrån toaletten i tre timmar i sträck (rekoooord!)
så känns det som att jag i alla fall vågar försöka mig på en munsbit!

Wish me luck!
 
 Förbaskade helger,
ska ni vara så här,
så kan ni lika gärna SKITA i å komma överhuvudtaget!!!
(höhöh, skita...
Uhhh ^^)
 
// Ynklig Naannii i soffhörnet tycker synd om sig själv
 
 


1 kommentar:

Anonym sa...

STACKARE!!!!!!!!