tisdag 19 februari 2013

Pattar, lår och svikers

Tjohej vad det går,
studsande pattar,
och skavande lår!

Jorååmensåatteee,
det blidde en liten svängom på gymmet idag också!
Det gäller att smida medans järnet är varmt vet ni...
ja, järnet...
i detta specifika fall, Sandra! ;)

Än en gång blev hon med ner!
Riktigt skoj!

Men ja, 
"underbart är kort",
sägs det ju...
och vi lär inte hinna med så många gympass till ilag...
 Nope, för Sandra är en svikers,
...på Fredag jobbar hon sista dagen med mig på tvätteriet,
innan hon börjar jobba på fjäderfabrik. ^^
 
Attans järnspikar!
 
Alla mina vikarie-mates sviker mig.
Först slutade Patricia,
och nu Sandra...
Va fasiken blire?
 
Den evige vecka-till-vecka tvätteribiträde-vikarien...
Det verkar vara jag det! ^^
 
Men jaja,
idag är idag, och imorgon en annan...
...Och idag har vi då tränat,
jag och Sandran!
 
Bara en halvtimme idag också,
men allt är bättre än inget,
och idag gav jag järnet!
 
15 minuter på träningscykeln,
och 15 på crosstrainern.
Sammanlagt 9 kilometers träning på 30 minuter!
(5,0 kilometer på 15.05 på cykeln,
och 4.0 kilometer på prick 15 på crossen)

Halleluljah-moment!
 

1 kommentar:

Anonym sa...

DU Ä BARA BÄST!!! Varför anmäler du dej inte till Klassikern, du skulle klara alltihop hur lätt som helst:)