fredag 15 juli 2011

Linda

Jag glömde ta ett kort på Linda!!! :O

Ja alltså, hon blev i all hast och morgongäsp med mig på shoppingturen.
Där kan man snacka om tur...
Den lilla skruttan (okej, hon är ett par månader äldre än mig, men ändå) hade drömt mardröm och var därför vaken så tidigt som hon var.
Och tack vare det kunde jag fråga tidigt på morgonkvist innan jag åkte om hon ville bli med.
Länge leve mardrömmar!...
Elleeer? ^^

Nåväl, tillbaks till saken.
Jag vet ingen annan filur i världen som så ogärna vill hamna på mina kort som henne...
Därför tycker jag också att det är extra kuligt att försöka få med na på bild lite då och då när vi är ute å gör saker.
Men jaaa...idag glömde jag ens försöka!
Attans, där sket jag i det blå skåpet hörreni!

Men hon var med,
det är väl det enda som räknas!
Och trevligt var det!

På hemvägen var det musiknostalgi på hög nivå!
Sjukt vad minnen det kan ploppa upp bara genom att lyssna på ett par musikstycken!



Linda och jag, en gång...
När vi var Cowbojsare!

Inga kommentarer: