tisdag 9 mars 2010

Varför vet jag inte....

"To much of anything can make you sick
Even the good can be a curse
Makes it hard to know which road to go down
Knowing too much can get you hurt
-
Is it better? Is it worse?
Are we sitting in reverse?
It's just like we're going backwards
I know where I want this to go
Driving fast but let's go slow
What I don't wanna do is crash, no
.
Just know that you're not in this thing alone
There's always a place in me you can call home
Whenever you feel like we're growing apart
Let's just go back, back, back, back, back to the start
-
Anything what's worth having,
Is sure enough worth fighting for..."
-
Men den har fastnat på min hjärna!
Känner mig så där dumt jävla förvirrad igen,
vad vill jag mig själv?
när ska mina tankar klarna?
---
Vill bara timmarna ska gå nu,
så jag får sluta...
Och få mig lite träningsvärk på Innebandyn!
2 mil på skidor räckte tydligen inte för lite ont denna gång ^^

Inga kommentarer: