söndag 14 mars 2010

Och så blev de kväller

Nå 20 kilometer blev det inte idag heller.
Finns det ingen som kan hugga ner alla jävla barrträd här i skogen? Då skulle en Naannii bli ytterst lycklig ^^
Elljusspåret testades, men gick inte alls för allt grönt, och när jag testade skate kände jag låren påminna mig om att jag faktiskt använde dem mer än nog igår.
Ynka TRE kilometer klarade jag av, sen gav jag upp och åkte hem och tog en långpromenad med Djin istället. Inte fy skam det heller i och för sig! :)

Har haft en bra dag igen. Fint väder brukar betyda glatt humör här hos mig nu för tiden.
Skönt att nånting alls håller mig uppe ibland. Tankarna börjar gång på gång att snurra, så jag får påminna dem om att jag faktiskt inte behöver tänka så mycket, för jag har redan bestämt hur det ska vara ett tag framöver...

Har haft finfint besök här på kvällskvisten.
Jag älskar min Pisis!
Det är snart dags att ta en vända ner till Halmstad igen.
Jag känner det! Vill det!

Men nu är jag trött, eller försöker i alla fall intala mig själv att jag är det,
för jag måste sova snart!

Det är en hård vecka som börjar imorgon:
Måndag: Jobb 8.45-19.30
Tisdag: Jobb 9.45-11.00, sen ska jag och tre av tjejerna på jobbet iväg på "Coop-fest" i Västerås. Möte, fest och Orupkonsert i samma veva. Inte dåligt det! :) Men kommer inte hem förän 02.00 på Onsdags "morgonen". Zzzzzzzz!
Onsdag: Jobb 10.00-19.45
Torsdag: Sooooova
Fredag: Jobb 8.45- 19.45
Lördag: Jobb 8.45- 18.15
Söndag: Jobb 10.45- 18.45

Jag tror jag kommer behöva den där veckan ledigt efter allt det här! Tron't ni?

Skönt att Djin får komma och bo hos J en stund mitt i allt. Jag tackar i förhand! :)

Nanna kudde nu kanske...
Oh yes!

Inga kommentarer: