söndag 14 mars 2010

Backspeeded

Jag behövde inte ens somna och vakna igen för att bli "bakspeedad"...
Det skötte sig självt så bra ändå! ^^

Jag städade, duschade, hängde tvätt och gjorde mig iordning för kvällen. Hade musiken på högsta volym och tog ett par skutt som skulle likna danssteg lite då och då. Det spratt i hela kroppen av glädje. Var taggad till max! för att sedan upptäcka att jag inte hade något att göra, ingen att vara med! Då sjönk alltihop...
Vet inte varför det blir så egentligen. Kanske för att jag kände mig så jävla ensam för någon sekund?
Festhumöret gick över i tankar om att inta ryggläge och sova bort hela Lördagskvällen. Allt blev bara surt!
Tog bilen och åkte en sväng, trampade gasen i bott och drog upp volymen på max. Jag vet att det hjälper, inte alls lika bra som träningen, men det får hjärnan att börja tänka klarare.
Fick sms om melodifestivalstittande och åkte dit en sväng. Men humöret verkade redan vara förstört...alkoholhumöret i alla fall, det andra humöret gick upp något av att känna att någon kom ihåg att jag fanns ^^
Tog en biltur till, hälsade på min älskade mor. Drack en Cola och åt några cheezdoodles. Åkte lite mer. Kikade om någon Hagelkatt ville gå in. Åkte hem igen. Datoriserade.
och för omväxlings skull gav jag mig ut på vägarna igen...Då började saker hända!

Det blev hyttsväng (puben) ikväll. Jag som var så pepp, slutade (som nästan alla andra gånger) som chaufför. Men nu i efterhand är jag bara glad för det.
Näst intill folktomt och inge vidare drag så tröttnade jag rätt snabbt där uppe. ^^

Skjutsade runt människor som skulle till olika platser. Var ner och ropade in Hagel. Åkte hem och kom på att jag inte ätit nån mat på hela dagen. FY SKÄMS! Lagade fullkornsspagghetti och korv nu klockan 1 på natten.
Sitter i soffan och myser, det blir här jag sover i natt...
Varken vill eller orkar väcka/flytta på den däckade vännen i sängen,
så han får ligga kvar där han ligger!

Ibland är jag fan FÖR jävla snäll!
men jag vet han skulle göra lika för mig.

Haha, kan inte mer än säga att jag är glad jag inte är i hans kläder...
Då hade jag nog helst inte velat vakna upp imorn överhuvudtaget! ^^

Nää folket, vad säger ni?
Ta en nikotinfri snus å sussa sen kanske?

Imorn väntar jag finbesöööök flera gånger om! :D

Inga kommentarer: