måndag 8 mars 2010

Brant utförslöpa?

Var det en sån jag for nerför efter nyår?
Jag försöker kravla mig upp nu, men det är svårt!
Träningen och "alltdetdär" är igång nu igen, och jag släpper det inte mer...
Men jag ska inte ljuga och säga att jag mår bra,
att inga tårar fälls och att jag sover skönare än skönast varenda natt.
Jag försöker må bra, försöker le och vara glad. Kämpar för att hålla mig uppe, visar mig tuff, som om jag inte bryr mig om vad någon säger...
Men jag gör det!
Det är väl klart som fan jag gör! Och jag gör det även om jag inte vill!
Allt skitsnack håller på att knäcka mig, och det tar inte slut!
Kämpar mot något som inte verkar komma...så jävla trött!

Drar en djup suck...

Mitt största problem har inte ens med allt skitsnack att göra,
det är mig!
Det är mina tankar, mina känslor och betéende...
Jag vill sluta tänka, men tänker mer.
Slutar känna, men känner ändå.
Försöker må bra,
men får höra att man blivit konstig?

Jag...ähhhhhhhhhhhhhh!

Inga kommentarer: