tisdag 9 mars 2010

Jag behöver en rast

Lite innebandy blev det...
men varken jag eller Malan var nå vidare pepp, så det fick bli en nervösåk på halva innebandy-tiden.
Kom in på utlandsresa igen, åkte hem och kollade läget ifall jag skulle få lite klirr över i kassan.
I så fall lutar det mot Grekland eller Malta...
Gosh vad skönt det skulle vara att komma ifrån allting!
Gick en vända till med Djin.
Han är så jävla söt så ni anar inte!

Vecka 12 har jag förresten tagit semester.
Hela långa veckan.
Hatar att vara ledig,
men jag måste undan från vardagen. På något vis.
Undan från allt. Från alla rykten.
Vart, hur, när...
det visar sig.
planerar ingenting...

Jag är så trött på mina egna tankar. Hur slipper man dom?
Finns det inget litet knep i hela världen som kan få mig att inte tänka?
Hatar att vela om allt och inget. Det tar aldrig slut. Bara mal och mal.
De äter upp mig innifrån de där tankarna, och jag vet fan inte hur jag ska få stopp på dem.

Nån kanske vill byta hjärna med mig för ett slag?
Så jag kan få tänka på nått annat för en gångs skull? ^^

Inga kommentarer: