måndag 15 mars 2010

I år lugnar vi ner oss

"Tänk att en dag som är så dålig, ändå kan sluta med att sluta rätt bra..."

Jag är sliten som få. Och det lär nog inte bli bättre på Onsdag morgon heller skulle jag tro. ^^
Känner mig rätt taggad inför imorgon. Ska bara jobba 2 timmar först, sen bär det iväg mot Västerås med brudarna. Orup, sjung dina bästa låtar för oss va? ^^

Tänker tillbaka på förra årets "Coop-fest"... Herreguud vad kul vi hade där på scenen med Lena Ph.
Har dock lovat mig en sak inför i år... inte lika mycket dricka kanske!?
Var en seg resa hem ända i från Stockholm då.
Haha...

Gosh!

Dagens vikt kommer föressten här:
76,4 kilo...och ett minus på 0.8.
Jag kan inte säga att jag är missnöjd eller något,
just nu betyder det här så mycket mindre än allt annat.
Det får va så, tills det börjar gå bra igen. ^^
Lugn bara lugn, det kommer! :)

Sussar för att orka med...

Inga kommentarer: