måndag 29 mars 2010

fläskfia

Jag vägde mig inte imorse.
Vill inte ens veta.
Men nu försöker jag resa mig ännu en gång,
ska komma in i de gamla banorna igen.
De bra!

Jag vet inte själv hur det ska gå till,
känner mig nästan ännu mer tvivelaktig nu än allra första gången...
men då klarade jag det ju, eller hur?
Jag lyckades nästan nå mitt mål, innan allt barkade härdan.
Det fick göra det, jag tillät det...
Men nu måste jag ju komma tillbaka också!

Och hur ska det gå till???

Ja ni, det är väl bara å sparka igång den här feta fläskgrisen igen?
Tjockis-naanniin som legat på latsidan och inte orkat bry sig om nånting.

Målen 3 och 4 mil på längdskidor är nog bara att glömma, snön är nästan borta nu.
Får nöja mig med de 2 mil jag klarade runt elljusspåret i alla fall. Och utmaningar finns det väl fortfarande gott om?

Orka spinga hela vårruset i Örebro t.ex? Klara av joggingturen till Tyfors igen, och denna sommar också orka springa hem!?
Jag känner motivationen komma tillbaka. Viljan att orka.
Här ska det satsas på Beach 2010!

Fjant-naannii!

Sitter föressten här och låter elekriska impulser gå in i min kropp,
Haha jaaaaa...jag har gått på det!
"Wonder Abs", tror ni det funkar? Eller är det nån som testat?
Kunde fan inte låta bli när kartongen med under-"maskinen" låg där mitt framför näsan på mig på Gekås. Billig som fan också, så varför inte testa?
Då spelar det ju ingen roll om den inte skulle funka ju...^^
Dessutom har jag kommit på att det är skönt, och det gör ju det hela ännu bättre, eller hur?
Skit samma om det inte ger nå vidare resultat, det är ju som massage för sjuttsingen! :)

Gick en långpromenad med Djin på kvällskvisten. I spöregn och snö! Hoho? vad blir det?
Jag var i våren i helgen, satt ute utan jacka och frös inte!...och så kommer jag tillbaka till rena rama vintern. Nu får det va slut på det här!
Innebandy försökte jag mig på också, var taggad till max ända tills jag kom in i hallen och insåg att jag verkade vara en av FEM i hela Frbg som var det, då blev det inte lika kul längre ^^
Det var bara att vända på klacken och åka igen.

Nu planeras en tidig kväll. Jag måste lära mig vara vuxen nog att komma i säng i tid! Förstår inte hur det kan vara så svårt.
Får ta i med hårdhanskarna om det ska bli nån ordning på det är!
Gå och lägg dig!

Fläskfia tar kvällen!

1 kommentar:

Malin sa...

Märkte du något resultat av den? Och vad kostade den? :)