lördag 13 mars 2010

traddelidilaadilaaaa

Har skate'at runt 9 kilometern på Österbergsleden.
Det var drygt! Men åhoooj så mycket lättare än att åka klassiskt!
Inne i tätskogen var det mer barr än snö i spåren tror jag, lagom kuligt! ^^
Hade tänkt satsa på åtminstone två mil idag också, men så blev det alltså inte alls.
Tji fick ja!

Kanske gör ett nytt försök imorn, efter någon annan led?
Förslagsvis där det inte finns några barrträd. ^^

Vilket härligt väder det är då!
Lyllos mig som bara jobbade till klockan 13, och inte gick ända till 18.15!
Haha, skadeglad inför mina två stackars arbetskamrater har jag vart hela dagen! Sorry tjejer, det är min tur att hinna se solens ljus idag!^^
Fast det blåser väldigt, har jag märkt. Men man kan ju inte bergära att allt ska vara perfekt jämt, fast man borde kunna just det, eller hur?

Knatat långpromenad har vi också gjort jag och Djin, ända ner till vårt gamla boende för att hälsa på Hagelkatten, och tillbaks igen.
Hoppat omkring i den stora snöhögen här utanför som ett litet barn, i hopp om att "bada" Lillsvans lite ren innan vi gick in igen.
Visst är det härligt med barmark och asfalt...men all den här geggamojjan och allt grus är väl ändå värdelöst?
Nu ligger han ute i snön på balkongen och gonar sig den lortgrisen. Jag veeet att det kanske är lite för tidigt att ha balkongdörren öppen, riktigt sån sommar har vi ju inte än, men det skiter jag blanka faan i!
Det är gööt moos idag!

Har tvättstugan idag. Ska snart kila ner och hänga den första tvätten, och kasta i den andra.
Duscha lär jag göra också, innan nån kommer och slår sig i backen över min oerhört väldoftande arom! Höhö, kom ni bara om ni vågar! ^^

Flum, blev det.
Ordbajs och flum rakt igenom i bloggen denna lördags eftermiddag.

Ja jävlar!!!! Nu har jag ju skrivit blogg också!

Herreguuud, har jag någonsin hunnit med så här mycket? :O
Var jag ens så här positiv innan hela min värld vändes upside down?

Speedad till max!
Kan man bli det av vårkänslor?
Nää, solen går väl snart ner,
så jag lär hålla igång så jag inte somnar och vaknar upp "bakspeedad"! ^^

Tjolahöppsansaaa traleralera!

Inga kommentarer: