fredag 12 mars 2010

kvällsmys

Fredag. Äntligen!

Här skall det mysas!

Har precis duschat, ska ta en promenad till med Djin alldeles straxt, trots att vi gick en långis för inte allt så länge sedan. Det är skönt att sluta tidigt om Fredagarna, speciellt!
Sen åker jag ner för att titta om Hagelkatten kanske vill gå in en sväng...
Jag är kattvakt då J är iväg över helgen! Morgondagens eftermiddag kommer nog spenderas där nere och mysa med tissetassen jag saknar så! :)
Å efter det (tisse-kollen idag alltså) ska jag hämta bästaste Malan!
Det blir fläskfilé, klyftpotatis, Bôrnisås, filmtittande och Sleepover ikväll!
Jag gillar't skarp!

Precis som en Fredagskväll före Lördagsjobb ska vara! :)

Vad hittar ni på en kväll som denna?

1 kommentar:

Anonym sa...

Potatisgratäng, rökt kanin, pilsner och gos med älsklingen. Planering inför morgondagens fiske !