tisdag 7 april 2009

Tjabbel, babbel...

Kom igen då FBK!
För sjuttsingen!
Tredje och sista perioden kvar. Och 1-2!
Kämpa!
Inte ska ni väl förlora på hemmaplan!? "/


Som jag trodde så kom jag inte upp i tid för joggingtur imorse.
Trots att jag ställde klockan så att jag var tvungen att sätta mig i sängen för att nå den, trots att jag vinklade persiennerna så att ljuset skulle göra mig klarvaken!
Det går INTE!
Varför är jag så trött jämt!?

Så träning hoppar vi över idag. Bortsett från de 2 korta promenaderna á 15 min jag gått med Djin. Får försöka imorn igen...
Bara att fortsätta kämpa.

Matbiten har gått bra idag också.
Dålig variation på frukost och kvällis, precis som jag trodde...men det är ju gott i alla fall! Så jag överlever! :)
Blev dock svårt när jag och Emms bestämde oss för att äta lunch på Bagarn. Hamburgertallrik, pommes, härliga lunch- smörgåsar...Ohh så gött!
ALLT innehållande något som jag ska hålla mig borta ifrån denna vecka!
Så nope, här fick Naannii tänka till en gång extra...
Ishavs omelett! Ja tack!
Perfekt, utan bröd, pasta, potatis och så vidare!
Trodde jag ja.
När maten kom låg den där på min tallrik... En brödbit! :O
Blev genast mycket svårare att hålla fingrarna borta.
Slutade med att halva försvann ner i min knorrande mage.
Men men, jag är dock Sjukt nöjd över mig själv ändå. För jag åt inte hela, bara halva...och den sidan med en massa nyttiga frön på. :P
Haha. Knas!

Hellre en halvsmörgås om dagen, än en hel förpackning! :)

Färjestad behöver hela mitt stöd.
Så här kan jag inte sitta å rabbla på!
Det har ju faktiskt inte hänt så mycket mer dagen till ära.



Frukost...mumma! :)



2 kommentarer:

Sockiss sa...

hagel fortfarande inte hemma?

Sockiss sa...

nu finns det bilder på kissebebisarna jag hjälpte till att förlösa!