måndag 20 april 2009

Stopp! Här är det enkelriktat!

HAHA!
ENKELRIKTAD cykelväg!!?
va fan är det för jädrans påhitt?
Har aldrig hört talas om nå knasigare...
men visst, så är jag ju en riktig lantis också!

Tydligen syster också, trots att hon bor i "storstaden".
Men att bli stoppad av Polisen för att köra åt fel håll på en cykelväg?
Och få 500 kronor i böter för det?
Va sjutton är det för storstads-påhitt?

Tur hade hon ändå, syster mi, som lyckades komma iväg med att "lära sig en läxa" då killarna som blev stoppade före henne fick de sista böteslapparna. Snacka om tur i oturen!


Är glad att jag bor som jag gör.
Där man kan cykla åt vilket håll man vill och slipper böta för det.
Cykla hit, och cykla dit, jaa...tror faktiskt tillochmed man skulle kunna cykla baklänges här utan att någon skulle bry sig. Gööööt!

Skulle någon av er ens kunna se mig i en stad? Jag menar en stor stad? med enkelriktade cykelvägar och sånt shit!?
HAHA, det skulle inte jag!



Det enda som är enkelriktat, eller som jag rättare sagt vill ska vara enkelriktat, i mitt liv just nu är Viktnedgången!
Jag vill klara av dessa 7,4 kilo som är kvar. Börja planera resan till Ullared för att införskaffa en helt ny garderob. En resa som kommer bli oförglömlig. En resa med de bästa! <3



Jobbat heldag dagen till ära. Riktigt segt har det gått.
Med nästan inga kunder alls, och alldeles för lite fläkt och fart.
Man blir seeeeg. uj så seg!
Tur att man kan sätta fart på dessa Måndagar med ett hektiskt pass av Volleyboll så här på kvällskvisten! :)

En riktigt kul och underhållande sport, åtminstone om man spelar med dem jag spelar med. En salig blandning av människor är vi. Folk som gått i samma klass lekis till 9:an. Människor man spelat i samma fotbolls lag med. Människor man annars inte pratar med. Människor som varit tillsammans, och människor som förr alltid varit osams.
Volleybollen förenar oss ungdomar i byn. Och jag bara älskar det! :D



Var på så otroligt bra humör när jag kom hem att jag tillochmed tog mig en joggingrunda innan ner-varvning och dusch. Är så skönt när man sen sätter sig ner, segar till inför natten, och känner sig nöjd med dagen som gått!



Nope, ni...
Enkelriktad väg är det! (HAHA, kan inte sluta skratta åt det!)
Sussa, sen är det en ny gå-ned-i-vikt-dag imorgon!



Ner ska jag, Tack! :)

2 kommentarer:

Musan sa...

Hahaha ja jag lär också skratta ett tag. Är inte lätt att vara en lantis i staden.
Yes Sanna, kämpartag som gäller! Kommer bli en galet rolig resa till Ullared!
Kramar från systern som kämpar med stadens konstiga regler

Anonym sa...

Nuttis! Erkänn! Du kan inte cykla alls! Din cykel står med tomt bakdäck på min altan.
Puss
Mamsen