tisdag 21 april 2009

Jag tog knäcken på min vän...

Kvällens promenad tog knäcken på Djin!
Var egentligen inte meningen att vi skulle gå så långt, bara på en vanlig långpromenad på sisådär 45-60 minuter. Men jaa, jag och Pis hade mycket att prata om, och energin fanns där...
Slutade med en promenad på två timmar, och ca. 10 kilometer! :O
Inte konstigt att min trogna träningskamrat är sliten!
Men han är duktig min vovve, tänk själva att gå en mil med så korta ben!
Vet då en som kommer vägra gå ut stora delar av morgondagen! :)
Ledig nästan hela resten av veckan nu. 3 timmars jobb på Fredag bara.
Vad tusan ska jag ta mig till!?
Imorn har jag planerat joggingtur, diskning, städning, tvättning (och annat sånt där JÄTTE kul), och lek med Pis förståss...Så den dagen ska jag väl klara av någolunda bra i alla fall.
Men Torsdagen då? Måste hitta på nått att fylla mina dagar med!

Nyheterna!!!
De har hittat en kropp i Marnästjärn!
Är det Jimmy Bäckmans?
Hoppas innerligt det. Känns hemskt att hoppas, men nu är det dags att få ett avslut på hela den här hemska historien. Så hans familj och vänner kan få ett slut på det hela, och chansen att börja bearbeta sorgen.
Hemskt att det kan ta hela FEM MÅNADER att hitta någon, som hela tiden funnits så jäkla nära sin egen bostad.
Hemskt att det händer så nära en själv...
Det blir mer på riktigt då. man blir medveten om något som man annars bara läst om.

Imorgon är en ny dag.
Den går ingen obemärkt förbi...

Inga kommentarer: