torsdag 16 april 2009

Tatuera mera, jag kom på...

Ahhhhh!!! :D
Happyface- Naannii!
Paps, du kanske skulle sluta läsa nu? och inte titta nå mer...?
Tänker bara på den gången jag kom hem med piecingen i läppen, och du inte tyckte de va nå vidare...
Om den gången var en av de värre, tycker du nog att denna gång är minst dubbelt (eller 1000 ggr dubbelt) så värst!
Kanske ska börja med att säga förlåt, This is the new generation...
Du kommer fortfarande vara Mannen, med stort M, i mitt liv papi!
Jag älskar dig! <3

Jag har utökat min tatuering idag...Och inte smått direkt.
15 nya stjärnor fick joina den andra, och min högra rygg-sida förvandlades till ett helt virrvarr av stjärnfall.
Skitsnyggt, tycker jag! Glad att jag äntligen vågade! Har drömt om den hur länge som helst!
Jimmy hatar det.
Vad tycker ni!? :)

Jag är i dagsläget, med förra veckas vikt, mer än halvvägs nu! Det är sjukt...kan inte fatta det!
men det är sant! Bara att inse.
Träligt nog ser jag inget i spegeln än! Visst, jag ser att kläder sitter lösare, och jag kommer i sådant jag aldrig förr kommit i... men det är just det där att stå framför spegeln... Samma gamla tjockis-Naannii verkar glo tillbaka på mig. Ingen smalare version av tjockis-naannii, utan precis samma, lika.
Däremot känner jag mig smalare...vissa dagar. Men så är det väl...
man har bra dagar, och man har dåliga.
Livets gång...

Tog en Joggingtur imorse. Inte så tidigt som jag hade velat. (katten hade lyckats riva omkull väckarklockan så batterierna åkt ur under natten, så det blev inget "RIIIIIIIIIIIIIIIING"!).
Men jag kom ut i alla fall.
Gick 15 minuter bort med vägen...och joggade sedan hem.
bestämde att jag ska sätta upp såna där mål nu.
Jag ska gå nånstans, och sedan jogga hem... För varje avklarat avstånd, så ökar vi på det lite till.
Bortersta vägen in till Palmheden avklarat! Nästa vecka blir det att jogga hem från vägen in till fågeltornet!
Bara att kämpa på och utöka...så kanske 5 kilometer avklaras nångång. :)

Mer idag...Hmm...städat, diskat, städat. Skönt att få gjort.

Imorn är en ny ledig dag, en vägnings-dag!
Hur ska detta sluta!?

2 kommentarer:

Sockiss sa...

det var fint! NU HAR JAG GÅTT ÖVER STRECKET! gått ner 20kg nu... men ja... läs mitt senaste inlägg så förstår du varför jag tycker du är bättre...

Anonym sa...

Ja, vad ska man säga...... Det kunde vara värre :-).
Inte så diskret kanske, men det passar kanske på dig.
Ha det bra och stor KRAM från Papi och Stini.