söndag 5 april 2009

Lite dittan och dattan. Utmaning!

Ännu en helg är över...

En relativt lugn helg.
Med lite jobb, lite umgåsning, lite ta-det-lugntning, och lite bråka med Karln.
Tur att vi båda kan skrika på varandra lite, så är det över sen.
Det är inge vidare med långbråk.
Jag älskar min karl! <3

Tittat på hockey och varit allmänt röten idag. Åkt en sväng. Och betalat lite räkningar. Skön hemmadag helt enkelt.
Hagel har fortfarande inte kommit tillbaka heller. Kissemiss! "/
Vart har du tagit vägen?

Mycket flööööt och skit har det blivit. Som vanligt under helgerna...
jag MÅSTE verkligen bli bättre på att hålla mig någolunda nyttig under helgerna också!
För det här går fanimig inte!

Då så, Veckan gick bra.
Riktigt bra med både avklarning av mål och viktnedgång.
Nu är det bara att fortsätta kämpa!

Utmaningar verkar ju vara en jävla bra grej för mig verkar det som. Det ger mig mer kämparglöd, mer motivation.
Så därför har jag fundilerat ut lite utmaningar inför kommande vecka.
För det första så ska jag försöka köra en hel vecka (Måndag- Fredag) utan bröd, pasta och liknande. Bye bye shit! Hello sallad! :)
För det andra ska jag komma igång med joggningen. Minst 2 joggningturer ska det bli!

Matbiten blir nog det svåraste. Något jag verkligen måste tänka på hela, hela tiden!
Och hur ska jag klara mig HELT utan mina älskade smörgåsar!?
Har visserligen dragit ner en hel del på brödet redan...men att sluta helt i en hel vecka. UTMANING!
Kan nästan slå vad om att jag kommer glömma bort mig minst en gång.
Men på'et igen bara! :)

Kom igen, det blir kuuul! :D

Måndag och jobb till halv 5. Påskstädning hos mormor och sedan Volleyboll! Wihoooo!
Fullspäckad dag!
Skoj.

Yeey.

Inga kommentarer: