tisdag 10 februari 2009

Utmaningar

Nope, nå 9 kilometer längdskida blev det inte idag heller.
Nöjda efter 6 km drog vi oss hemåt, och kör nog en sväng imorgon också istället.

Jag har fått en knäpp i skallen att jag ska klara av en strecka på 20 km längdskida innan denna vinter är över! Det ger jag mig fan på!
Haha, ett nytt sånt där knasigt mål som jag inte har en aning om jag klarar av eller inte.

6 kilometer brukar jag ju köra, å så slut är jag inte efter det. Ett varv till på "3:an" och jag är uppe i 9 km. Sen tar man "bara" det gånger två och en 2-kilometrare på det (kanske inte är så bara, men man tror ju det). Haha, vatten över huvudet, ohh yes.
Men utmaning för sjutton, man måste ju pröva. Eller hur? :)

Ledig imorn. Längdskida eller promenad med Pis på morgonen, sen ska vi åka in till stan och hämta Jimmy's pass och handla lite. Ska försöka ta det lite lugnt också...Jag behöver energi!

Uppesittarkväll med energi-källan dagen till ära. Sällskapsspel, tv-tittande och tjål.
Me like.

....

Inga kommentarer: