onsdag 18 februari 2009

berg-å-dal bana

Motigt värre.

Natten var ett helvete av svettningar och brist på sömn. Klockan 8 gav jag upp hoppet om sängen och förflyttade mig till soffan och tv:n istället.
"Hets-åt" panodil och lyckades sova en timme till innan jag började jobba klockan 12.
Jobbig dag... men det gick relativt bra.
Är mycket tacksam över att jag slapp kassan en dag som denna. Inge vidare snällt att snora ner, och hosta baciller på kunderna. Även om vissa av dem också borde få veta att de lever. ;)

Förkylningen gör mig tankspridd. Har flera gånger idag glömt bort vad jag skulle göra, eller vart jag var på väg. Gått in på kontoret med en kartong som skulle slängas på lagret, och varit in i frukt-och-grönt-kylen för att leta efter ost. Nää, huwa för förkylningar.
Och Huuuuwa febern. Som gör att kroppstemperaturen går som en berg-och-dal bana...Man svettas som en gris ena sekunden, och fryser som en tok nästa...
Tacka vet jag skön sömn och panodil!

Träningen fattas mig, grymt mycket!
I ren "vana" ställde jag klockan 3 timmar innan jag började imorse. Vaknade innan, så det behövdes ju egentligen inte, men ändå!
Jag vill träna!
Buhhuuuuuu....

Finns inte mycket mer att säga ikväll. Orken finns inte.

Som vanligt varje feberkväll börjar frysningarna smyga sig inpå.
Är så glad att jag är ledig imorn!
Tillfrisknings-dag i Soffan, oh yes!

Snörvel...

Inga kommentarer: