onsdag 11 februari 2009

Perfekt dag

Vilken helhärlig ledig dag det varit!
Full med träning och upptåg.

Pisa och jag startade dagen med en sväng i spåren. De långa 90-graders-uppförsbackarna på 5-kilometern gav oss en riktig fight!
Men öjj, utmaning!
Det känns som att vinna högsta vinst varenda gång man klarat av en av de svåra uppförsbackarna, och äntligen kan ställa sig, och bara glida med.

Fan vilken längdis-nörd jag blivit! Haha. Men det är ju så kul. ^^

Imorgon bitti kör vi igen! :)


Inte nog med det så har jag promenerat två korta vändor med Djin på 15 resp 30 minuter, kört crosstrainer i 15 och gjort 100 Sit-ups. Har varit en riktigt, riktigt bra träningsdag så att säga. Känner mig grymt duktig när det gäller dagens work-out!


Tyvärr kan jag inte säga att jag är lika nöjd med maten. Buhuuu. Fan vad det är svårt att äta nyttigt när det finns annat att välja på!

Blev en morot till frukost (yeyy, säkert bra då det sägs att frukosten är dagens viktigaste måltid), 2 korv med bröd till mellanmål, mc donalds mat (en big mac o compani) till lunch, och en soppa och en kopp te till kvällsmat.

Men vad gör man? kan ju inte direkt ändra på detta nu...å gott var det. Men uhhh dessa underbart goda onyttigheter!
Måste ändå nämna att soppan var "nyckelhåls-märkt", så lite duktig är jag iaf. ^^

Dagens besök i Ludvika gav mycket. Jimmys pass blev hämtat (Riga, snart kommer vi!!!).
Och mycket annat nödvändigt blev inhandlat.
Bla. två tjocktröjor till Jimmy, Schampoo, hundgodis, En massage-grejsimojs, grejer till värkstan...å en strykbräda!
Vuxenpoäng, Kaaatschiiiing!
Är grymt nöjd över min nya fina strykbräda. Perfekt inköp, då jag fick mitt första egna strykjärn av mamms i julklapp!
Här ska det inte sättas upp, eller läggas fram, nå skrynkliga tygstycken i fortsättningen!
Bort med tantrynkor och fram med babyhud, för tygerna.

Bort med fläsk, och fram med en snygg figur, för mig!

Jimmy, Du är det bästa som hänt mig! <3

Inga kommentarer: