söndag 22 februari 2009

Dammtussarna anfaller

Hur många dammtussar och hur mycket skit finns det egentligen i världen!?
Nu har jag jagat dem en hel dag, och ändå finns det 1000-tals kvar, bara här hemma i lägenheten. När tusan ska dammtussarna utrotas? :)

Aktiv är ordet för dagen. Sammanlagt har jag synat/städat 23 stugor, städat huset åt mormor, och plockat ihop här hemma. Orkade inte städa ordentligt hemma. Konstigt va? Får bli efter jobbet imorn.

Förkylningen är bättre, nästan bra faktiskt. Men lite hosteli-host och snörvel finns allt kvar i kroppen. Jag håller mig relativt lugn imorgon också, på sin höjd lite wollyboll, så kan jag kanske börja träna ordentligt på Tisdag.
Det börjar bli för lång tid utan träning nu. Måste träna! Svettas! Kämpa!

Bahh baah bah...
Vet ni vad jag gör om prick en vecka föressten?....
Inte jag heller...
Men känner jag mig själv rätt, så skulle jag tro att jag står vid en av de många enarmade-banditerna på Silja Festival med en drink i handen och tycker att livet är på topp!
Eller sitter i någon av barerna, tillsammans med några av de härligaste personerna i världen!
Gaah, vad jag längtar till Riga-resan!
På Söndag morgon bär det av!
Ska bli härligt att komma bort från den här lilla byn lite grann. Få massage, basta och bada bubbelpool.
Jag ska skämma bort mig själv i hela 3 dagar!

Men först...
Jobb Måndag, Tisdag, Fredag och Lördag.
Ledig Onsdag, Torsdag.
Träning och bra kost.
Viktnedgång förhoppningsvis.

Snart back on track!

Inga kommentarer: