lördag 7 februari 2009

Happy, oh so happy

Att gå en hel vecka till å undra hur det står till med vikten skulle bli för outhärdligt.
Vågen lockade för mycket, och jag kunde inte hålla mig...
Å glad är jag för det... För vet ni vad?
*trumvirvel*.....
82.2 Kilo!!!
och -1.4 från förra veckan!
Under 83-strecket och jag är på väg igen! :D

Vet inte riktigt om magsjukan kan ha påverkat. Kanske lite, men man brukar väl oftast gå upp det man gått ner så fort man börjar äta igen, eller hur? Å ätit har jag ju gjort under veckan...mycket bra för att vara jag tillochmed.


Vägningen igår skjöt humöret i topp, och det höll i sig hela dagen. Genom coop-dag och matlagning, genom promenader och till kvällningen, då det blev fest i huset.

FAAAN va jag är glad över att jag lyckats ta mig ner från platån jag hamnade på. Nu gäller det bara att inte gå upp, och fastna där igen!
Neråt ska det, mera mera!

Med 8.2 kilo borta är jag snart halvvägs i min viktnedgång. 9.2 kilo kvar att avverka, sen blir det ny garderob! Jipppoooiiii!

Tatueringen kommer närmare och närmare. Bort med 2.2 kg till, sen är det dags att börja fundera på utseende, utformning och plats på allvar. Läskigt. :)

Men först, Söndag och ledig.
Lite sliten efter gårdagens festerier. Men dagen är väl planerad med matlagning, städning, skotertur med korvgrillning och en sväng på längdskidorna till kvällen. Bara att gasa på!

Humöret fortfarande på topp!

Inga kommentarer: