söndag 15 februari 2009

Jag lever, trots helgens bravader

Nämen Hej!
Brist på inlägg under helgen. Har haft fullt upp, på både gott och ont.
Jobbat en massa, umgåtts med vänner, sovit, bråkat och partajat... Ujujuj, vilke fläng. :)

Vi kan ju börja med å säga att det faktiskt gick bra med vägningen i Fredags. 82.8 Kilo och en uppgång på 0.6 kg. Men jag är under 83! Wihooooo.
Detta betyder alltså att det inte bara var magsjukan som sänkte min vikt förra veckan, utan att JAG också gjorde det! Himlans skönt hörreni!

Men, man ska väl inte ropa hej direkt. För helgen har varit onyttig till 1000, som de flesta andra helger...Fan, jag måste lära mig att skärpa till lite gran under helgerna. Just nu lär jag ju väga minst 2-4 kilo mer än i Fredags morse. bläääää....

Helgen har varit skoj iaf. Fredan var lugn, med vänner och sällskaps-spel på låg nivå.
Gårdagen var helt tvärrt emot. Alla <3 hjärtans dag blev allt annat än jag planerat (men när blir det inte det egentligen).Det började gå åt helvete redan tidigt på dagen, och det gick bara käpprätt åt just det hållet. Uhhhh...vilket botten humör att ha på just alla hjärtans..."/
Men, som så många andra gånger kom mina änglar till undsättning och drog mig från bott, till topp...på bara några ögonblick. Mina flickor är de bästa! :)
Fan va jag älskar er! <3
Kvällen slutade till slut hemma hos Mami med en hel skara partysugna folk. Tjål och invigande av mam's nyinköpta vattenpipa var temat för kvällen. Riktigt riktigt trevligt. :)
Dock var det slitsamt att komma upp till jobb imorse...men, jag försov mig inte (bör tilläggas). Så jag är helnöjd.
Sliten är dagens ord. Och uuuuj så sant. Men de får man räkna med om man vill ligga på topp. Haha.

Måndag imorn....Wollyboll! :)
Sen blir det stainhard med träning och matintag resten av veckan.
3 Hel-lediga, 2 korta och 2 heldagar väntar denna vecka. Soft!
Tid för viktnedgång!

Sussa sussa...Gööött!

Inga kommentarer: