torsdag 26 februari 2009

too much freedom

Näe ni, två dagar ledigt på rad blir för mycket för Naannii.
Hade jag känt mig frisk nog för träning hade det nog inte varit det. Men hostandet sitter i något fruktansvärt bara under småpromenaderna med Djin, så jag har inte riktigt vågat anstränga mig. Vill inte bli mer förkyld igen, än mindre få feber igen.
Jag vill bli frisk, NU!

Denna Torsdag har varit det träligaste på mycket länge, om man bortser från kvällsvisiterna jag fick. Moa var hit en sväng, och Lindi, Tezzi och Thompa kom och höll mig sällskap under "Sveriges värsta bilförare". Jimmy har jobbat hela hela dagen. Uhh för att ha eget företag. Men, han är duktig ändå tycker jag, min karl. :)


Så, vad har jag annars gjort under mina lediga dagar?
I brist på annat har jag varit ytterst duktig och fixat närmare allt som skulle göras innan kryssningen. Städat lägenheten, städat åt ninen, tagit ut pengar, tvättat och hängt tvätt m.m.
Nu är det bara packningen kvar tror jag...Den sparas till Lördag eftermiddag.
Dessutom har jag tagit två lite längre, men ändå inte långa, promenader med Lillsvansen i solskenet. UNDERBART väder har det i alla fall varit några stunder under ledigheten (när det inte vräkt ner snö). Och solen värmer igen! Våren är inte långt borta!
Hade varit perfekta dagar för längdskidor, om hostandet inte dödat tränings möjligheterna dvs. "/

Vecka 2 utan någon som helst träning (förutom wollybollen) och imorn är det vägning igen.
Kan gå bra, kan gå dåligt...
hoppas på stiltje på vågen.
Men man vet aldrig.

Riga-resa, sen hoppas jag på friskhet... Hårdkörning!





Inga kommentarer: